سپاهان موزیک

ساخت وبلاگ

مراکز خرید اسپانیا

مسافرت به هر کشوری معمولا با گردش در مراکز خرید آن همراه است. اسپانیا هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود. پیشنهاد ما این است که مراکز خرید تور اسپانیا را اصلا از دست ندهید. زیرا تنوع بالای محصولات و مشاهده زندگی شهروندان این کشور برایتان جذاب خواهد بود. 
• Centro Comercial La Gavia
اگر تور مادرید بارسلون را انتخاب کردید این مجموعه دیدنی را فراموش نکنید. La Gavia را به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در اروپا می‌شناسند. این مرکز خرید خانه یکی از دو فروشگاه IKEA مادرید است که در انتهای خط 1 مترو قرار دارد. در نتیجه سفر شهری با تور اسپانیا را هم می‌توانید گوشه‌ای از برنامه خودتان قرار دهید. این مجموعه دارای فروشگاه‌های مختلف از جمله پوشاک زنانه و مردانه، فروشگاه‌های اسباب‌بازی و فروشگاه‌های فناوری و همچنین سینما است. گزینه‌های مختلفی برای غذا خوردن نیز وجود دارد. Five Guys، یک رستوران برگر برجسته، از جدیدترین فست‌فودهایی است که در این منطقه افتتاح شده است. 
• L'illa Diagonal
L'illa Diagonal قدیمی‌ترین مرکز خرید بارسلونا (افتتاح در سال 1993) است که در طول زمان به یکی از محبوب‌ترین مقاصد این شهر تبدیل شده است. طراحی ساختمان مرکزی به خودی خود جذابیت منحصر به فردی دارد. زیرا شبیه یک آسمان خراش افقی است که روی زمین قرار گرفته است. این مرکز خرید در بخش بالایی بارسلونا، بین Les Corts و Sarrià-Sant Gervasi، درست در مجاورت خیابان Diagonal قرار دارد و خانه بسیاری از برندهای لوکس است. 

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 87 تاريخ : 4 آبان 1402 ساعت: 18:29

کدام شرکت‌ها تلویزیون OLED تولید می‌کنند؟

در سال ۲۰۱۲، شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ پنل‌های OLED خود را معرفی کردند. سامسونگ با اینکه یکی از تولیدکنندگان مطرح OLEDها بود، تولید این نمایشگرها را تنها در ابعاد گوشی‌ها و تبلت‌ها دنبال می‌کرد. این غول فناوری کره‌ای در سال ۲۰۲۲ خط‌تولید جدیدی از OLEDها را راه‌اندازی کرد که در آن از پنل‌های Samsung Display استفاده می‌شد. تا پیش‌از‌این، ال‌جی تنها تولید‌کننده‌ی پنل‌های OLED برای تلویزیون‌ها بود که البته شما میتوانین با خرید تلویزیون ال جی از مزایای OLED ها بهره مند شوید.

اپل نیز در سال ۲۰۱۵ استفاده از پنل‌های OLED را در ساعت‌های خود و در سال ۲۰۱۶ در لپ‌تاپ‌های خود با معرفی نوار لمسی در مک‌بوک پرو آغاز کرد. در سال ۲۰۱۷ و در دهمین سالگرد آیفون، این شرکت مدل X را با صفحه‌نمایش OLED بهینه‌سازی‌شده معرفی کرد.

آیا نمایشگرهای OLED می‌توانند تصاویر سه‌بعدی را پخش کنند؟

بله، هر دو نوع فناوری سه‌بعدی شامل اکتیو و پسیو در تلویزیون‌ OLED قابل‌پیاده‌سازی هستند. ال‌جی در تلویزیون‌های خود از فناوری سه‌بعدی پسیو بهره می‌برد. برای آشنایی با این فناوری و تفاوت آن با فناوری اکتیو، مقالات «3D در خانه؛ تکنولوژی‌های پخش (بخش اول)» و «هر‌آنچه در‌مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی (3D TV) باید بدانید» را مطالعه کنید.

منبع : زومیت

سپاهان موزیک...
ما را در سایت سپاهان موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 127 تاريخ : شنبه 13 آبان 1402 ساعت: 21:15

خبرنامه